måndag 6 april 2009

BRB, at BBQ, not BBD or BBC

Nu har värmen kommit på riktigt och allt som inte involverar sol eller tar plats utomhus har blivit ganska ointressant, plugg inkluderat. I lördags softade vi och barbecuade hos Olli och Suvi innan vi drog downtown till dansgolven. Matt "blivande marinsoldat som undertecknad nyligen slog i armbrytning" Kissel tittade in en stund och visade mig och Olli hur man kastar dom där missformade bollarna de har här. Sen var planen att ligga ute och plugga hela dagen igår men Mia och Carro har ju allvarliga problem när det gäller att hålla tyst i mer än 10 sekunder så det blev inte så mycket läsande då heller.

Vilket jag fått lida för idag, det har varit biblioteket hela dagen förutom en kort paus när jag och David fick stryk av Red Wings i NHL 09'. David som jag förövrigt planerar att väcka en sen kväll efter att ha trimmat rösten med ett par glas whisky genom att slå upp dörren, peka på väckarklockan och i bästa Harvey Fierstein stil skrika "David! David! A countdown to what David?".

 

BBQ FTW!

Anne, Seon Jung, Tamy, Moi

 

Anne, Någonting vitt från Schweiz, Carro, Jag, Meal-Plans Mia, Lisa och Suvi

 

Finnish people

 

Happy people

1 kommentar:

Mia sa...

HAHAHA! :D Efter den där bilden kan du ju glömma att någonsin mer få vara ifred från oss... Någonsin. Sa jag någonsin?